Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa romeo 159 2,2jts Q4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Моят среден разход в Русе е 9-9.5 според зависи, като повече от 10 не ми е давала. За да не кажете, че в Рс няма трафик, ще ви оборя като кажа средна скорост от 19км/ч до 24км/ч...все съм на 1,2,3...като говорим за кола 1860кг с мен и пълен резервоар. с жената. Мерил съм колата на кантар. с 19 джанти валяци. 4х4. Е какво му е многото...извънграда на 6-та с 120-130 ми дава малко под 6.

    п.с. Карал съм в Сф, колата пребиваваше в Сф ореди мен. Та е ми е давала висок разход. Там карате с висока скорост над 50км/ч, широки улици, дълги разстояния между пресечките и светофарите. Доста продължително си карам на 4-та...само на светофари по задръствания стой колата от време на време...но всички знаем колко гори един дизел на час работа без да се движи...1-1.5л на час!
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 22:44.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      8,5 градско в задръствания е добър разход
      Такъв дет в Сф е невъзможен,ние не ядем доматите с колците бре......................
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Valio606 Покажи съобщение
        Колега моята харчи 8.5 - 9 градско от София съм и живея в центъра, така че съм постоянно в задръствания. Така като вадиш на некви отделни хора разходите не е удачно щото има и други с разход, като моя.
        Колега Valio606,

        Първо не видях Ваш пост с разхода на вашата кола да фигурира във въпросната тема, от която са извадени разходите на 159ките (не си ги измислям аз) иначе и него щях да включа.

        Второ прочети по-горното мнение на Мурджев пак - внимателно. В него се крие много истина
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Несмятам да влизам в полемики ако искайте вярвайте.
          Алфа ромео 75 2.0
          Алфа ромео 147 facelift 1.6 T.S.
          Алфа ромео 159 2.4 JTDm

          Comment


          • #35
            И аз да се включа, за да поясня някои неща които знам и съм чувал: 3.2 е с верига, вариаторите и директното впръскване са за намаляване на разхода на гориво и за това да можеш да караш на 6-та скорост с под 2000об/мин т.е. мога да карам на 6-та предавка и с 70-80км/ч. Практически извънградско карам като сменям 1-ва, 3-та, 6-та. 4-та и 5-та са сякаш куци или на мене така ми се струва. Но на магистрала дори и да трябва да изпреварвам, много рядко ми се е налагало да свалям предавка под 6-та. Проблеми с дюзите засега нямам. Разхода на гориво съм го писал, мисля че със спортния филтър се вдигна с около половин-един литър. Има промени в софтуера като я засилиха в средните обороти и стана приятна за каране. Не е премахнат ограничителя на първа. Би трябвало да е 278-280кс, не съм я мерил на дино. Основния "проблем" е клирънса, просто оригинално е безумно ниска отпред.
            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
              2.2 JTS е с верига, но има случаи на разтеглени вериги и ако се раздрънка трябва да я смениш, и не е евтино.
              Бензин + директно впръскване създава проблеми с качеството на горивото у нас.
              Има 2 вариатора , но пък не съм намирал информация някой да е сменял такъв.



              Аз си взех, но не този на GM и се радвам като малко дете всеки път като седна в колата... т.е. всеки ден.
              V6 на 159 има надпис twin phaser и по логиката на 2.2jts (на всеки разпределителен вал - вариатор ) V6 трябва да има 4 вариатора. Но за какво пък са му на 6 цилиндров мотор вариатори е друг въпрос.
              Ето аз ти казвам сменял съм вариятори

              ---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:11 ----------

              Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
              И аз да се включа, за да поясня някои неща които знам и съм чувал: 3.2 е с верига, вариаторите и директното впръскване са за намаляване на разхода на гориво и за това да можеш да караш на 6-та скорост с под 2000об/мин т.е. мога да карам на 6-та предавка и с 70-80км/ч. Практически извънградско карам като сменям 1-ва, 3-та, 6-та. 4-та и 5-та са сякаш куци или на мене така ми се струва. Но на магистрала дори и да трябва да изпреварвам, много рядко ми се е налагало да свалям предавка под 6-та. Проблеми с дюзите засега нямам. Разхода на гориво съм го писал, мисля че със спортния филтър се вдигна с около половин-един литър. Има промени в софтуера като я засилиха в средните обороти и стана приятна за каране. Не е премахнат ограничителя на първа. Би трябвало да е 278-280кс, не съм я мерил на дино. Основния "проблем" е клирънса, просто оригинално е безумно ниска отпред.
              Колега много смело ги извади тия 280кс при положение че дори незнаеш колко е фабрично
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Ето аз ти казвам сменял съм вариятори

                ---------- Post added at 14:13 ---------- Previous post was at 14:11 ----------



                Колега много смело ги извади тия 280кс при положение че дори незнаеш колко е фабрично
                Други грешки в поста ми намери ли? Ако само конете съм сбъркал, извинявай, подвели са ме като като са ми сменяли софта. Или трябва да отида при Келеша на дино?
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                  Други грешки в поста ми намери ли? Ако само конете съм сбъркал, извинявай, подвели са ме като като са ми сменяли софта. Или трябва да отида при Келеша на дино?
                  по добре не отивай че ще се отчаяш от резултата
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #39
                    Пичове, това че имало няколко 200 кс, които не си давали конете, не означава че всички по преумпция са така. Извесъен факт е за 2.4 200 кс.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #40
                      Може ли по-подробно и ясно да ми обясните, че с тези недомлъвки нещо не ми стана ясно. Като са 200 коня що трябва да плащам данък като за 260
                      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                        Може ли по-подробно и ясно да ми обясните, че с тези недомлъвки нещо не ми стана ясно. Като са 200 коня що трябва да плащам данък като за 260
                        Всеизвестен факт е, че 2.4 200кс не си вадят конете на дино...а около 180-190кс макс...това е характеро за 2.4 200кс моторите.
                        Но както се опитах да напиша доколкото знам при другите модификации това не се среща!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #42
                          То при 2,4 е учудващо щото все пак е турбо мотор, а за атмосферките това е нормално да не си вадят конете
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment

                          Working...
                          X